Jumat, 28 Maret 2014

health benefits of green tea extract weight loss

health benefits of green tea extract weight loss Хоча багато людей можуть мати звички пити зелений чай щодня, вони можуть не знати точні переваги для здоров'я зеленого чаю. Якщо ви любите пити зелений чай , ви, можливо , зрозуміли , що зелений чай має різні пільги для нашого організму. Крім своєї чудовим смаком, не калорії і недорогий , зелений чай не грає важливу роль для вашого здоров'я , якщо ви споживаєте його регулярно. Зелений чай містить набір природних хімічних речовин , таких як антиоксидант , противірусну , протизапальну і анти- порожнини. Нижче наведені деякі переваги для здоров'я зеленого чаю для вашого тіла.

гігієна порожнини рота
Користь для здоров'я зеленого чаю різні, і один з них є гігієна порожнини рота. Зелений чай містить натуральний фтору , поліфеноли і катехіни . Ці речовини вбивають бактерії, що викликають карієс , захворювання ясен і неприємний запах з рота. Якщо ви регулярно споживають один або кілька чашок зеленого чаю щодня , ви зможете знизити ризик втрати зуба. Тим не менш, ви не повинні додати будь цукор , мед або інші підсолоджувачі до зеленим чаєм ви споживаєте , інакше вони будуть заперечувати переваги захищає ваші усні .

Кость Здоров'я
Ви зможете отримати переваги для здоров'я зеленого чаю , якщо ви регулярно споживають його кожен день. Крім здоров'я порожнини рота , ви будете мати можливість отримати кістки переваги для здоров'я зеленого чаю. Це особливо вірно , якщо ви споживали зелений чай протягом більше 10 років. Ви зможете знизити ризик отримання переломів остеопорозом. Зелений чай допоможе вам зменшити втрату кісткової маси завдяки активності антиоксидант і протизапальний засіб. Крім того , зелений чай допоможе вам придушити розбивку кістки , а також підвищити активність і кількість будівельних кістки клітин.

втрата у вазі
Хоча немає ніяких переконливих доказів схуднення з зеленим чаєм , катехіни в зеленому чаї , як вважають, відіграють важливу роль для створення термогенез . Термогенез є виробництво тепла у вашому тілі , що впливає на калорії горящі . Chetacins викликати хімічні речовини у вашому мозку , і, отже , вони створюють термогенез . Вважається також , що вживання чотирьох чашок зеленого чаю щодня впливає вище окислення жирів і горить більше 67 калорій в день. Саме тому , рекомендується пити не менше трьох чашок зеленого чаю щодня , щоб збільшити рівень метаболізму. Роблячи таким чином , ви будете мати можливість отримати переваги для здоров'я зеленого чаю. Втрата ваги більше не буде великою проблемою , як тільки ви включили зелений чай в свій щоденний меню.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar