Rabu, 26 Maret 2014

cara memakai jilbab inneke

cara memakai jilbab inneke Kun olin teini-ikäinen , olintyttö, joka todella nauttia näinä aikoina . Minulla on paljon ystäviä ja on aktiivinen koulussa . Arvoni ovat varsin tyydyttävä ja ei koskaan levoton . Kutennuoret naiset yleensä , aloin kiinnittää huomiota . Olen hyvin ylpeä suorat mustat hiukset ja silkinpehmeä . Jos tuuli puhaltaa , tunnen hyvin kaunis , koska hiukset onkruununainen .

Kunkoulu , katson normaali, kuten muutkin lapset . Kouluillepolvipituinen hame , lyhythihainen paita . Jos kävelenperheen , minä käyttää lyhythihainen paitoja, farkkuja ja muut vapaa-ajan vaatteet . Ehdottomasti ei tullut mieleen pukeutuahijab . Se tuntuisääli jos kauniit hiukset tulee peittääkankaalla hyvin tiukasti .

Vaikka en ole verhottu , seurasinislamilaisen Da'wah extra ajan Nuorisotoimisto ( BDIR ) . En välittänyt siitä , kun katselet toista BDIR jäseniä kaikki ylläänhijab , olen vain jahtaa pistettä . Oma koulu valvookohtia, jotka sisällytetäänraportin kortti todisteenavilkkausopiskelijoita. Korkeammat pisteet , sitä parempi . Niin alkoiday-to -day muutoksia, jotka tunnen sydämessäni .

Aluksi käytin vain syttyvät, kunkokoukset pidetään kerran viikossa . Onerityinen tapahtuma nuorille naisille nimeltään BDIR Keputrian eli toimintaa, joka käsittelee miten pitäisimuslimien asenteita ja käyttäytymistä . Sieltä tiedän, että on pakollinenmusliminainen kattaa hänen koko kehon paitsikasvot ja kämmenet . Koska siellä onouto maku rinnassani .

Normaalisti Käytin katsokaa ystäväni ja eläkeläiset Keputrian tapauksessa , mutta jostain syystä sinä päivänä , tunsin ne olivat kauniita . Koska on olemassa upea hehku niiden sisällä . Yhtäkkiä sydämeni liikuttui näyttämään niitä . Haluan ollamuslimi, joka rakasti Jumalaa , totellen kaikki hänen tilauksia.

Kun olen ilmaissut aionkin ystäväni , heidän reaktionsa vaihdellut . Kukaan samaa mieltä ja tukea on myössanonta " Ei vielä lah .. sinun ei tarvitse pukeutua suljettu koettu sellaista? " Ll Töitä tietää .. " tai" Tim , et vielä ole kevytmielistä käyttäytymistä niin haluavat pukeutuahijab , benerin ensimmäinen sydämensiirto te , "ja niin edelleen . Hhhh .. Voin vain huokaista . Myönnän , etten ollut rauhallinen ja lempeä tyttö , ja jopa taipumus olla rento ja viileä , mutta se ei tarkoita, en voi muuttaa . Ainakin voisin oppia olemaan parempi , ulkopuolelta ja sisäpuolelta .

Tunsin pysäyttämätön halu, sanon äidille . Kinda pelottaa liikaa, koska minun päätös lisätä perheen kuluihin. Minun piti ostaapitkä mekko , ostaa jilbab ja niin edelleen , mutta perheeni ei ollut hyvin pois . Mutta yllättäen , äitini ja isäni samaa mieltä . Jopa ne, jotka ovat onnellisia ottamaan minut poiminta minun mekko ja huntu . Vaikkaäiti haluaa myydäkultasormus ostamaan vaatteita minulle . " Se on okei , Nduk , onnellinen äidin miksi , jos haluat muutosta parempaan ", sanoiäiti , kun myydä rengas . Kun minä huudan , lupasin itselleni ja äiti , haluan pitää kohteliaana ulkonäkö .

Kun jouduin hunnun , monetkommentit , jotka on syntynyt . Jotkut ovat tyytyväisiä , jotkut ivata , hauskoja kommentteja. Kaikki Vastasin hymyillen . Se on okei , suljen kruunu toiseen kruunu kauniimpi . Sydän tuntuu enemmän mukava ja turvallinen . Rehellisesti , aluksi olin hämmentynyt , jopa pukeutuvat yhähijab ilman asianmukaisia ​​sääntöjä . Mutta pikkuhiljaa olen oppinut , vaihtaa tietoja muiden muslimien ystävät, tämä on mitä nauttia prosessista .

Nyt olen uskollinen pukeutua vaatteisiin kuin sen pitäisi ollamuslimi . Koko matkan pidän helpottanut , vaikka mitään ongelmia, kun haentyöpaikkaa . Voin vielä työtä irrottamattaidentiteetinmuslimi .

Kuka sanoi, joten joku niin ruma ja maalaismainen ? Olen edelleen sitä mieltä kaunis, ulkoa ja sisältä . Voit olla varma , kun päälläänhijab , en enää huolimaton kuin koskaan . En käytä vaatteita, jotka automaattisesti hiljentyä asteittain käyttäytymistäni , sydämeni , ja minun puheeni . Älä pelkää ei " myydä " tai vaikea saadaperämies ylläänhijab . Koska Tapasinhurskas mies, hyvä ja kova työntekijä , joka on nyt kaksi vuottaaviomies ja isä meidän pikku vauva .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar